Læs om alle vores teams her under

Til dig der ønsker at øge din muskelmasse på den hurtigste og mest effektive måde.

Programmet har en jævn fordeling af træningsvolumen til alle muskelgrupper, så du kan sikre dig balance og god udvikling. Du kan vælge mellem 3, 4, 5 og 6 træningsdage om ugen.

Niveau: øvet til erfaren.

Få de første 7 dage gratis herunder!

Til dig der ønsker at træne hele kroppen, men gerne med ekstra fokus på ben og baller.

Der er indlagt ekstra træningsvolumen til ballerne, så vi kan sikre os de trænes fra alle vinkler og opnår komplet udvikling. Du kan vælge mellem 3, 4, og 5 træningsdage om ugen.

Niveau: øvet til erfaren.

Få de første 7 dage gratis herunder!

Til dig der elsker at lave squat, bænkpres og dødløft og ønsker at blive stærkere i disse, men stadig gerne vil bygge en flot fysik.

Programmet vil altid have de 3 store løft med, men resten er dedikeret til hypertrofi træning, så du får “the best of both worlds”. Du kan vælge mellem 3, 4, og 5 træningsdage om ugen.

Niveau: øvet til erfaren.

Få de første 7 dage gratis herunder!

KALENDER OVERBLIK

FEATURES

FEATURES

HISTORIK

CHAT FUNKTION

FACEBOOK COMMUNITY

Under “Training” i menubaren finder du din træningskalender og på de enkelte dage finder du et overblik over dagens session. Passer de anlagte træningsdage ikke med din egen kalender, så kan de frit rykkes rundt efter dit eget ønske.

Når du starter din træning, så vil du komme ind på de enkelte øvelser, hvor du har mulighed for at se en teknikvideo, logge dine gentagelser & sæt, se løbende PR’s, estimeret max og hvad du løftede i ugerne før. Du kan vælge at tilføje fjere sæt, skrive noter og bruge de indlagte timer funktioner.

Trykker du på menu baren, så får du adgang til en række yderlige funktioner, som at swappe øvelse, tilføje ekstra øvelser, se din historik mm.

Under de enkelte øvelser kan du følge din historik og holde øje med estimeret max, se alle tidligere noter og rep PR’s.

I appen har du direkte chatfunktion til os coaches, så du kan få svar på spørgsmål, skrive med andre medlemmer, få indsigt i tankerne bag programmet mm.

Bliv en del af vores store fælleskab, hvor vi hver måned har forskellige temaer omkring træning, teknik videoer mm.

Daniel Risgaard

Mit navn er Daniel, og jeg arbejder til dagligt som selvstændig personlig træner i min virksomhed Renfitness.

Jeg træner en bred vifte af klienter med vidt forskellige målsætninger. Træningsmæssigt coacher jeg både konkurrerende atleter (bodybuilding og styrkeløft), men også folk der blot træner på hobbyniveau.

Kostmæssigt arbejder jeg både med vanecoaching ift. vægttab, performanceorienteret coaching med atleter, samt kostvejledning af Hr. og Fru Danmark. Mine spidskompetencer er klart muskelopbygning og styrke-forøgelse.

Niklas Vestergaard

Mit navn er Niklas, og jeg arbejder til dagligt som selvstændig personlig træner i min virksomhed NV PT.

Jeg bruger de fleste vågne timer på at træne, undervise og coache helt almindelige mennesker og hjælpe dem til en sundere og mere aktiv hverdag.

Min spidskompetence er at gøre folk sunde og stærke igennem simple træningsteknikker og koststrategier.

Når jeg ikke træner folk i centeret, bruger jeg meget tid på at formidle trænings- og kostråd på sociale medier.

FAQ

Der er en rød tråd mellem alle programmer igennem året, så du kan tilmelde dig når som helst og stadig få fuldt udbytte af programmet. Der vil være deloads/intro hver 7. uge 📈📉 Vil du ramme en ny træningsuge, så tilmeld dig op til en mandag.

Vi programmerer ud fra powerbuilding principper, som både gør dig stærkere og større. Igennem året vil vi bruge forskellige periodiseringsmodeller, som sikrer kontinuerlig fremgang 💪🏼

Vi leverer vores programmer i samarbejde med TrainHeroic i en genial og brugervenlig app. Du har adgang til historik, PR’s, volume oversigt, videoer og meget meget mere. Du kan altid se din træning 14 dage frem 📲

Du kan skifte én gang om måneden (månedligt abonnement) eller én gang hver 6. måned (årlig abonnement). For at skifte team skal du kontakte TrainHeroics support team på dette link: https://support.trainheroic.com/hc/en-us/articles/201207649-As-an-athlete-how-do-I-switch-teams

Træningniveauet er middel-avanceret. Du skal have god kendskab til de fleste træningsøvelser og udførsel. Der er mulighed for at skifte øvelser ud på de forskellige dage, men vi anbefaler ikke du er ny til træning.

Vi leverer vores programmer i samarbejde med TrainHeroic i en genial og brugervenlig app. Du har adgang til historik, PR’s, volume oversigt, videoer og meget meget mere. Du kan altid se din træning 14 dage frem 📲

Programmerene er udviklet ud fra principper der passer til det brede gennemsnit. De er derfor ikke skræddersyet, men vil producere gode resultater for langt de fleste mennesker. Skal du have 100% skræddersyet forløb/services, skal du tage kontakt til os privat.

Vi har indgået et samarbejde med Trainheoric fordi vi mener de har den bedste app på markedet. Det er et amerikansk selskab som på nuværende tidspunkt kun acceptere us dollars.

Hvad siger vores kunder om os?

4,7/5

Built logo i hvid

Læs om alle vores teams her under

Til dig der ønsker at øge din muskelmasse på den hurtigste og mest effektive måde.

Programmet har en jævn fordeling af træningsvolumen til alle muskelgrupper, så du kan sikre dig balance og god udvikling. Du kan vælge mellem 3, 4, 5 og 6 træningsdage om ugen.

Niveau: øvet til erfaren.

Få de første 7 dage gratis herunder!

Til dig der ønsker at træne hele kroppen, men gerne med ekstra fokus på ben og baller.

Der er indlagt ekstra træningsvolumen til ballerne, så vi kan sikre os de trænes fra alle vinkler og opnår komplet udvikling. Du kan vælge mellem 3, 4, og 5 træningsdage om ugen.

Niveau: øvet til erfaren.

Få de første 7 dage gratis herunder!

Til dig der elsker at lave squat, bænkpres og dødløft og ønsker at blive stærkere i disse, men stadig gerne vil bygge en flot fysik.

Programmet vil altid have de 3 store løft med, men resten er dedikeret til hypertrofi træning, så du får “the best of both worlds”. Du kan vælge mellem 3, 4, og 5 træningsdage om ugen.

Niveau: øvet til erfaren.

Få de første 7 dage gratis herunder

FAQ

Der er en rød tråd mellem alle programmer igennem året, så du kan tilmelde dig når som helst og stadig få fuldt udbytte af programmet. Der vil være deloads/intro hver 7. uge 📈📉 Vil du ramme en ny træningsuge, så tilmeld dig op til en mandag.

Vi programmerer ud fra powerbuilding principper, som både gør dig stærkere og større. Igennem året vil vi bruge forskellige periodiseringsmodeller, som sikrer kontinuerlig fremgang 💪🏼

Vi leverer vores programmer i samarbejde med TrainHeroic i en genial og brugervenlig app. Du har adgang til historik, PR’s, volume oversigt, videoer og meget meget mere. Du kan altid se din træning 14 dage frem 📲

Du kan skifte én gang om måneden (månedligt abonnement) eller én gang hver 6. måned (årlig abonnement). For at skifte team skal du kontakte TrainHeroics support team på dette link: https://support.trainheroic.com/hc/en-us/articles/201207649-As-an-athlete-how-do-I-switch-teams

Træningniveauet er middel-avanceret. Du skal have god kendskab til de fleste træningsøvelser og udførsel. Der er mulighed for at skifte øvelser ud på de forskellige dage, men vi anbefaler ikke du er ny til træning.

Vi leverer vores programmer i samarbejde med TrainHeroic i en genial og brugervenlig app. Du har adgang til historik, PR’s, volume oversigt, videoer og meget meget mere. Du kan altid se din træning 14 dage frem 📲

Programmerene er udviklet ud fra principper der passer til det brede gennemsnit. De er derfor ikke skræddersyet, men vil producere gode resultater for langt de fleste mennesker. Skal du have 100% skræddersyet forløb/services, skal du tage kontakt til os privat.

Vi har indgået et samarbejde med Trainheoric fordi vi mener de har den bedste app på markedet. Det er et amerikansk selskab som på nuværende tidspunkt kun acceptere us dollars.

KALENDER OVERBLIK

FEATURES

FEATURES

HISTORIK

CHAT FUNKTION

FACEBOOK COMMUNITY

Under “Training” i menubaren finder du din træningskalender og på de enkelte dage finder du et overblik over dagens session. Passer de anlagte træningsdage ikke med din egen kalender, så kan de frit rykkes rundt efter dit eget ønske.

Når du starter din træning, så vil du komme ind på de enkelte øvelser, hvor du har mulighed for at se en teknikvideo, logge dine gentagelser & sæt, se løbende PR’s, estimeret max og hvad du løftede i ugerne før. Du kan vælge at tilføje fjere sæt, skrive noter og bruge de indlagte timer funktioner.

Trykker du på menu baren, så får du adgang til en række yderlige funktioner, som at swappe øvelse, tilføje ekstra øvelser, se din historik mm.

 

Under de enkelte øvelser kan du følge din historik og holde øje med estimeret max, se alle tidligere noter og rep PR’s.

 

I appen har du direkte chatfunktion til os coaches, så du kan få svar på spørgsmål, skrive med andre medlemmer, få indsigt i tankerne bag programmet mm.

 

 

Bliv en del af vores store fælleskab, hvor vi hver måned har forskellige temaer omkring træning, teknik videoer mm.

 

 

Daniel Risgaard

Mit navn er Daniel, og jeg arbejder til dagligt som selvstændig personlig træner i min virksomhed Renfitness.

Jeg træner en bred vifte af klienter med vidt forskellige målsætninger. Træningsmæssigt coacher jeg både konkurrerende atleter (bodybuilding og styrkeløft), men også folk der blot træner på hobbyniveau.

Kostmæssigt arbejder jeg både med vanecoaching ift. vægttab, performanceorienteret coaching med atleter, samt kostvejledning af Hr. og Fru Danmark. Mine spidskompetencer er klart muskelopbygning og styrke-forøgelse.

Niklas Vestergaard

Mit navn er Niklas, og jeg arbejder til dagligt som selvstændig personlig træner i min virksomhed NV PT.

Jeg bruger de fleste vågne timer på at træne, undervise og coache helt almindelige mennesker og hjælpe dem til en sundere og mere aktiv hverdag.

Min spidskompetence er at gøre folk sunde og stærke igennem simple træningsteknikker og koststrategier.

Når jeg ikke træner folk i centeret, bruger jeg meget tid på at formidle trænings- og kostråd på sociale medier.

Vælg dit team og antal træningsdage

Hvad siger vores kunder om os?​

4,7/5

Vælg dit antal træningsdage?

Hvad siger vores kunder om os?​

4,7/5

Vælg dit antal træningsdage?

Hvad siger vores kunder om os?​

4,7/5

Vælg dit antal træningsdage?

Hvad siger vores kunder om os?​

4,7/5